Kaal meisies, mooi natuurlike vroue. Die mooiste fotos ooit. Die beste mans ooit

Iets baie spesiaals van my baas

Ugh, Valentynsdag is een groot scam .. niks romanties het met my gebeur nie, net gewerk, werk werk. My baas was nie eers daar nie, en ek het gehoor sy is getroud (moes dit geraai het).

Ek wil darem nog een iets van haar neerskryf:

Een dag het die lugversorging nie gewerk nie, en ons het vroeg begin en tot laat gewerk. Dit was baie warm, en teen laatmiddag was sy in ons kantoor, haar vriendelike en sjarmante self. Maar ek kon haar ware reuk ruik. Sy is nie van blommetjies en seep gemaak nie, maar van warmte, sagte plekkies, en hare! Dit was vir my baie spesiaal om te beleef.

One response

  1. oeh kinky😉

    2009/07/24 om 07:40

Lewer kommentaar op hierdie inskrywing

