Kaal meisies, mooi natuurlike vroue. Die mooiste fotos ooit. Die beste mans ooit

Tong speletjie

5 responses

  1. Oe nee, daai tepels lyk heel te groot.

    2010/11/10 om 14:47

    • Nee man Charms, ek stem nie saam nie. Hoe kan ek jou (en Girltjie) laat afsien van die idee van perfeksie?

      2010/11/10 om 21:33

  2. Ek hou nog steeds vol… verduidelik vir my in woorde nie in prentjies nie.

    2010/11/11 om 08:48

    • Ek sal nog probeer, maar miskien nie so binnekort nie, want my woorde is vir ‘n wyle op(erig).
      Maar as jy belangstel, dis eintlik alles in die name en tags wat ek vir die fotos kies.

      2010/11/11 om 21:09

Lewer kommentaar op hierdie inskrywing

