Kaal meisies, mooi natuurlike vroue. Die mooiste fotos ooit. Die beste mans ooit

Begrip

5 responses

  1. Ag nee Eelt, my oe trek sommer skeel.

    2012/02/24 om 15:42

  2. cybersakkie

    nee ek stem nie saam nie. een van die mooiste fotos nog op die site. hou so aan.

    2012/02/26 om 12:30

  3. Hallo Charms en cybersakkie
    Ek is self nie seker wat Charms bedoel nie, maar vanwee iets anders wat sy lank gelede opgemerk het, dink ek nie sy bedoel vreeslike kritiek op hierdie vrou nie.

    2012/02/26 om 18:21

    • Hallo Eelt – ten minste ken jy my so bietjie beter😉

      2012/02/27 om 17:18

  4. Jan-Jan

    Ek dink die girl sal beter lyk met klere aan.

    2012/02/29 om 13:35

Lewer kommentaar op hierdie inskrywing

